Jau kopš 1972. gada pilnpiedziņa ir Subaru DNS sastāvdaļa, un visus mūsu automobiļus piedzen četri riteņi. Ik gadu mēs saražojam un pārdodam vairāk nekā miljonu pilnpiedziņas automobiļu. Tas ir par 50 procentiem vairāk nekā Audi un divreiz vairāk nekā Land Rover, kas mūs padara par lielāko pilnpiedziņas automobiļu ražotāju pasaulē.
Pasaulē kvalitatīvākā pilnpiedziņa
Subaru vienmēr brauc ar visu četru riteņu piedziņu, bet vairums konkurentu pārējo divu riteņu piedziņu pieslēdz tikai tad, kad jau ir „par vēlu”. Pateicoties mūsu unikālajai griezes momenta sadales sistēmai (Active Torque Split), pietiek, ka saķere ir tikai vienam ritenim, lai varētu turpināt ceļu.
Pastāvīgā pilnpiedziņa padara Subaru izcili piemērotu piekabes vilkšanai. Pateicoties pastāvīgajai pilnpiedziņai, Subaru ir īpaši iecienījuši klienti ar aktīvu dzīvesveidu. To apstiprinās ikviens zirga saimnieks, slēpošanas entuziasts vai mednieks. Viņiem automobilis nav „piedzīvojums”, bet gan veids, kā nonākt galamērķī. Savukārt mums pilnpiedziņa nozīmē daudz vairāk iespēju.

Iespējams, vislabākā pilnpiedziņa pasaulē – drošībai!
Kad pie stūres jūties pārliecinoši, tu esi nosvērtāks, tāpēc brauc stabilāk. Iespēja nešaubīties, ka automobilis dosies vēlamajā virzienā pat slidenos apstākļos, nozīmē pārliecību. Tas, ka automobilis nepārslēdzas no priekšējo riteņu piedziņas uz pilnpiedziņu, būtiski ietekmē autovadītāja braukšanas pieredzi. Pilnpiedziņa nodrošina arī lielāku drošības rezervi apgrūtinātos braukšanas apstākļos.

Panākumi autosportā – galvenokārt rallijā – apliecina mūsu automobiļu līdzsvarotību un sistēmas lielisko darbību. Autovadītājam palīdz paredzama un nemainīga automobiļa darbība.
Vai pilnpiedziņa palielina degvielas patēriņu?
Nereti nākas dzirdēt iebildumus, ka pilnpiedziņai esot lielāks degvielas patēriņš, kas vairākumā gadījumu ir taisnība. Taču Subaru piedziņas sistēma ir ļoti ekonomiska. Mūsu piedziņa degvielas patēriņa ziņā ir daudz efektīvāka nekā daudziem konkurentiem ar divu riteņu piedziņu.