header image header image header image header image header image header image

Subaru XV

Cena no
20 900 eur

Mēneša maksājums no 230 eur
slēdzot līgumu uz 60 mēnešiem

Tehnoloģijas

SIMETRIJA, KAS NODROŠINA LĪDZSVARU

SIMETRISKĀ PILNPIEDZIŅA

Simetriskās pilnpiedziņas sistēmu Subaru izstrādāja 1972. gadā. No tā laika sistēma ir pilnveidojusies, kļūstot mūsdienās par vienu no pasaules visattīstītākajām četru riteņu piedziņas sistēmām. Galvenā sistēmas iezīme ir simetrisks dzinēja jaudas sadalījums. Šī unikālā sistēma nodrošina līdzsvaru, un tai ir zemāks smaguma centrs, salīdzinot ar citām līdzīgām transmisijām. Ja kāds no automobiļa riteņiem zaudē saķeri, jauda tiek automātiski pārdalīta starp priekšējo un aizmugurējo asi. Vadot šādi aprīkotu automobili, jūs vienmēr varat būt pārliecināts par vislabāko stabilitāti un līdzsvaru ik brīdi.

LĪDZSVARS

Subaru bokserdzinējs apvienojumā ar simetrisko pilnpiedziņu nodrošina transmisijas dabisko līdzsvaru. Svars tiek vienmērīgi sadalīts starp četriem riteņiem.

KONTROLE

Bokserdzinēju horizontālā konstrukcija nodrošina automobilim zemu smaguma centru. Kopā ar pastāvīgo četru riteņu piedziņu tas nodrošina autovadītājam perfektu kontroli katrā situācijā un uz viesiem segumiem.

DROŠĪBA

Sliktos laika apstākļos vai negaidītā situācijā, kad jāreaģē pāris sekundēs, bokserdzinēja zemais smaguma centrs un simetriskās pilnpiedziņas nodrošinātā saķere dod papildu rezervi, kas varētu būt nepieciešama, lai izvairītos no sadursmes.

 

IZKLAIDE VISĀM SAJŪTĀM

 

SUBARU STARLINK

SUBARU STARLINK sistēma sniedz drošu piekļuvi interneta radio, lietotājprogrammām un daudzkam citam ar kapacitīvā skārienekrāna, daudzfunkciju stūres slēdža vai balss komandas palīdzību.

XV  ir aprīkots ar izklaides tehnoloģiju, lai jūs un jūsu pasažieri varētu izbaudīt katru ceļojuma mirkli. Augstas kvalitātes stereo sistēma ļauj pieslēgt dažādus audio avotus (piemēram, MP3 atskaņotāju), un tādējādi pilnība izmantos kvalitatīvo skaļruņu sistēmu.

AUDIO SISTĒMA AR ČETRIEM VAI SEŠIEM SKAĻRUŅIEM

Ļaujiet mūzikai dzīvot, skanot caur četriem jaudīgiem skaļruņiem ar kopējo jaudu 140W, vai izvēloties sešus skaļruņus, kuru kopēja jauda ir 180 W. Izvēloties sešus skaļruņus, jūs saņemat arī USB/iPod pieslēgvietas un Bluetooth brīvroku zvanu veikšanai. Divi papildu skaļruņi, kas ir integrētu kontrolpanelī, vēl vairāk akcentā vidējā diapazona un augstāko frekvenču skaņas, tādējādi ļaujot izbaudīt pilnīgāku skanējumu.

USB UN AUX PIESLĒGVIETA

Viduskonsolē atrodas gan USB, gan papildus pieslēgvieta, kas ļauj viegli pieslēgt automašīnas audio sistēmai savu mūzikas ierīci, piemēram, MP3 atskaņotāju un baudīt mūziku caur skaļruņiem.

 

Audisistēma ar četriem vai sešiem skaļruņiem

Stūrē iebūvēti audiosistēmas slēdži; kruīza kontrole (Standarta aprīkojums Sport modeļiem)

 

Daudzfunkciju ekrāns

 

SUBARU BOKSERDZINĒJS

Subaru bokserdzinēji ir viegli un kompakti. Horizontāli pretim novietotie cilindri darbojas daudz vienmērīgāk un efektīvāk nekā vienrindas vai V-veida dzinēji. Virzuļi visu laiku kustas vienā horizontālā plaknē, kas samazina vibrāciju un nodrošina izcilu līdzsvarotību. Turklāt plakanā dzinēja konstrukcija pazemina automobiļa smaguma centru, kas savukārt vēl vairāk uzlabo vadāmību. Bokserdzinējs ir XV sportiskuma pamatā un sniedz tādu braukšanas baudījumu, kādu var nodrošināt vien nedaudz konkurentu.

MAZĀKA VIBRĀCIJA

Subaru bokserdzinēja horizontāli novietotie cilindri būtiski samazina dzinēja vibrāciju. Parastā vienrindas vai V-veida dzinējā virzuļi „sacenšas” cits ar citu, bet Subaru dzinējos tie viens otru līdzsvaro. Vēl viena priekšrocība ir ātrāka reakcija uz gāzes pedāļa nospiešanu visā ātrumu diapazonā.

LABĀKA SAĶERE

Vienkārša loģika pierāda, ka griezes momenta sadale starp visiem četriem riteņiem ir visizdevīgākā. Subaru simetriskā pilnpiedziņa piedāvā sistēmu, kas pievada dzinēja jaudu visiem četriem riteņiem un vienlaicīgi pielāgojas seguma veidam un braukšanas apstākļiem. Rezultāts ir labāka vadāmība un automobīlis ar labu manevrētspēju.

LABĀKS LĪDZSVARS

Pagriezienos centrbēdzes spēks virza automobili uz līknes ārmalu. Ietekme ir atkarīga no automobiļa smaguma centra novietojuma. Jo augstāk tas atrodas, jo grūtāk ir kontrolēt sānsveri. Ja tas ir zems kā XV modelī, šasijas un virsbūves sasvēršanās ir minimāla, un automobiļa vadāmība līkumos ir labāka.

 

SPĒCĪGS KATRĀ KUSTĪBĀ

SUBARU BOKSERDZINĒJS 1.6 l DOHC

MAKSIMĀLĀ JAUDA: 114 ZS (84 kW) / 5600 apgr./min.
MAKSIMĀLAIS GRIEZES MOMENTS:

150 Nm / 4000 apgr./min./

DEGVIELAS PATĒRIŅŠ: (Lineartronic): 6,3 l/100 km*,/

(5MT): 6,5 l/100 km*

CO2 - IZMEŠI: (Lineartronic): 146 g/km**, (5MT): 151 g/km*

Efektivitāte bija Subaru inženieru vadmotīvs, izstrādājot 1,6 litru bokserdzinēju ar divām augšējās sadales vārpstām. Garais virzuļa gājiens nodrošina vienmērīgu un ekonomisku degvielas sadegšanu, kā rezultātā dzinējam ir pilnvērtīga veiktspēja pie jebkura apgriezienu skaita. Kopā ar Lineartronic bezpakāpju automātisko transmisiju un automātisko Start/Stop sistēmu, šis ir videi draudzīgākais un ekonomiskākais no līdzšinējiem bokserdzinējiem.

SUBARU BOKSERDZINĒJS 2.0 i DOHC


MAKSIMĀLĀ JAUDA: 150 ZS (110 kW) / 6200 apgr./min.

MAKSIMĀLAIS GRIEZES MOMENTS:

196 Nm / 4200 apgr./min.

DEGVIELAS PATĒRIŅŠ: (Lineartronic): 6,5 l/100 km*,

(6MT): 7,0 l/100 km*

CO2 - IZMEŠI: (Lineartronic): 151 g/km**, (6MT): 160 g/km*

Subaru 2,0 litru bokserdzinējs katru degvielas pilienu izmanto visefektīvākajā veidā. Divas augšējās sadales vārpstas palīdz palielināt dzinēja veiktspēju, nezaudējot bokserdzinējam raksturīgo mīksto darbību un jaudu pie neliela ātruma. Prāts un tā veikums apvienots vienā dzinējā. Tieši tas, ko jūs gaidītu no Subaru. Dzinējs ir aprīkots ar tā dēvēto aktīvo vārstu vadības sistēmu (AVCS), kas nodrošina mainīgus ieplūdes vārsta darbības intervālus. Tas ļauj dzinēja degvielas ieplūdei pielāgoties automobiļa ātrumam, tādējādi dzinējs iegūst lielu griezes momentu jau pie zemiem apgriezieniem, kas dod turpmāku efektu lielāku apgriezienu diapazonā.

MAKSIMĀLĀ JAUDA: 150 ZS (110 kW) /3600 apgr./min.

MAKSIMĀLAIS GRIEZES MOMENTS: 350 Nm /1600–2400 apgr./min.

SUBARU DĪZEĻA BOKSERDZINĒJS 2.0 l DOHC


MAKSIMĀLĀ JAUDA: 147 ZS (108 kW) / 3600 apgr./min.

MAKSIMĀLAIS GRIEZES MOMENTS:

350 Nm / 1600 – 2800 apgr./min.

DEGVIELAS PATĒRIŅŠ: (6MT): 5,4 l/100 km*

CO2 - IZMEŠI: (6MT): 141 g/km*

Ekonomiskais, bet vienlaicīgi lieliskais 2,0 litru dīzeļdzinējs ļauj apvienot taupību ar braukšanas prieku. Ar turbokompresoru aprīkotais dzinējs atbilst stingrajām Euro 5 izmešu prasībām, taču vienlaicīgi attīsta vērā ņemamu 350 Nm maksimālo griezes momentu. Horizontāli novietotie virzuļi dod izcilu dīzeļdzinēju ar vienmērīgu darbību un zemu vibrāciju līmeni. Apvienojumā ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu, jūs varat maksimāli izmantot dzinēja spēcīgo griezes momentu.

* Degvielas patēriņš un CO2 izmeši: atbilstoši EC715/2007-566/2011F.

 

 

TEHNOLOĢIJA, KAS SNIEDZ BRAUKŠANAS PRIEKU

Subaru pārnesumkārbu zemais smaguma centrs un mazais svars ir perfekti piemērots bokserdzinējam. Pārnesumkārbai ir būtiska nozīme saķeres, manevrētspējas un sportiskas braukšanas nodrošināšanā. Vienalga, vai dodat priekšroku manuālajai vai automātiskajai pārnesumkārbai, tā būs veidota pēc sporta automobiļu tehnoloģijām, ieskaitot pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas uz stūres, kas ietilpst 2,0i Sport modeļa standartaprīkojumā.

PIECPAKĀPJU VAI SEŠPAKĀPJU MANUĀLĀ PĀRNESUMKĀRBA + PILNPIEDZIŅA AR CENTRĀLO DIFERENCIĀLI

Lai nodrošinātu efektīvu kontroli pār savu XV, jūs varat izvēlēties automobili ar piecpakāpju vai sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu kopā ar Subaru ierasto simetrisko pilnpiedziņu. Šāds apvienojums dod perfektu sajūtu, ka autovadītājs valda pār automobili, kā arī nodrošina saķeri uz ceļa, kas ļauj jums vienmēr ceļot droši. Aktīvā braukšana ir vēl iedvesmojošāka, jo dzinēja jauda tiek automātiski sadalīta starp priekšējiem un aizmugures riteņiem. Modeļiem ar 1,6 litru dzinēju ir arī pārnesumu pazeminātājs, lai nodrošinātu labāku caurejamību bezceļu braucienā vai velkot smagas piekabes. XV modeļi ar manuālo transmisiju ir aprīkoti arī ar Hill Start Assist funkciju, kas palīdz uzsākt braukšanu slīpumā.

LINEARTRONIC + PILNPIEDZIŅA AR AKTĪVU GRIEZES MOMENTA SADALĪJUMU

Vienmērīgai un acumirklīgai reakcijai uz gāzes pedāļa nospiešanu izvēlieties XV 1,6i un 2,0i ar jauno bezpakāpju automātisko transmisiju. Vēl nekad sērijveidā ražots pilnpiedziņas automobilis nav bijis pieejams ar gareniski uzstādītu bezpakāpju transmisiju ar ķēdes, nevis siksnas piedziņu. Pārnesumkārba ir aprīkota arī ar aktīva griezes momenta sadalījuma pilnpiedziņu, kas automātiski sadala jaudu starp priekšējiem un aizmugures riteņiem atbilstoši braukšanas apstākļiem. Lineartronic ir arī manuālais režīms ar sešiem pārnesumiem, ko var pārslēgt ar lāpstiņām pie stūres.*

2,0i, 2,0i Sport, 2,0 Business Sport modeļiem.

 

PIEKARE

PRIEKŠĒJĀ BALSTIEKĀRTA

XV ir spēcīga priekšējā balstiekārta ar pastiprinātu šķērsstabilizācijas stieni vislabākajai pagriezienu izbraukšanai un komfortam.

AIZMUGURES BALSTIEKĀRTA

Pilnveidotā aizmugures balstiekārta ļauj braukšanas kaislībai izpausties. Gara gājiena balstiekārta darbojas lieliski un sniedz izcilu braukšanas komfortu. XV ir 22 cm klīrenss, kas padara to piemērotu visa veida ceļiem – gan labiem, gan sliktiem. Tā ir jauna veida dubultsviru aizmugures balstiekārta, kas nodrošina vislabāko riepu saķeri ar ceļu.

SUBARU DINAMISKĀ ŠASIJAS KONTROLE

Subaru dinamiskās šasijas kontroles koncepcija (Subaru DC3) ir vēl viens mūsu tehnoloģisko zināšanu un pilnveidošanās centienu apliecinājums. Šī uzlabotā sistēma ir izstrādāta, lai šasija reālā laikā spētu pielāgoties tā brīža ceļa apstākļiem. Kopā ar simetrisko pilnpiedziņas sistēmu tiek nodrošināta teicama vadāmība un efektīva jauda katrā situācijā.

 

DIVZONU KLIMATA KONTROLE

Subaru XV ir pieejama divzonu klimata kontrole, kas ļauj iestatīt vēlamo temperatūru un uzticēt sistēmai darīt visu pārējo.

Standarta aprīkojums Sport un Business Sport modeļiem.

Automātiska gaisa kondicionēšanas sistēma, divzonu klimata kontrole

Aizmugures salona ventilācijas atveres (Business modelī)

 

 

Subaru XV - savvaļas zvērs pilsētā
Papildus informācija
67812828
Loader