header image header image header image header image

Jaunais XV

Cena no
22 990 eur

Mēneša maksājums no 253 eur
slēdzot līgumu uz 60 mēnešiem

Drošība

Jaunā platforma

Jaunais Subaru XV ir pirmais modelis, kas konstruēts uz jaunās unificētās modeļu platformas Subaru Global Platform. Turpmāk visi Subaru modeļi tiks veidoti pēc šādas konstrukcijas principa. Šādi konstruēts automobilis būs divreiz izturīgāks par līdzšinējiem modeļiem, turklāt iegūs jaunas un spilgtas iezīmes braukšanas komforta, vadāmības un drošības jomā. Jaunā platforma ir pielāgota nākotnes prasībām atbilstošai piedziņai – gan benzīna, gan hibrīddzinējiem, gan elektrodzinējiem.

 

 

EyeSight

Autovadīšanas drošības sistēmu EyeSight vairākas neatkarīgas institūcijas atzinušas par labāko pasaulē. EyeSight nepārņem vadību, taču palīdz šoferim izvairīties no negadījumiem. EyeSight darbību atbalsta stereokamera, un EyeSight unikalitāte izpaužas visu funkciju apvienojumā vienā integrētā sistēmā. EyeSight spēj noteikt attālumu līdz automobiļiem, velosipēdiem un gājējiem, un, ja kaut kas novērš vadītāja uzmanību, automātiski ieslēdzas bremzes. Sistēmai piemīt krāsu izšķirtspēja, kas atpazīst bremzēšanas gaismas, tajā iekļauta arī adaptīvā kruīza kontrole, joslu maiņas asistents un brīdinājuma signāls par novirzīšanos no braukšanas joslas.

 

 

Adaptīvā kruīza kontrole

EyeSight ne tikai saglabā ātrumu, ko ir izvēlējies autovadītājs, kā to dara parastās kruīza kontroles sistēmas. Konstatējot priekšā automašīnu, adaptīvā kruīza kontrole pielāgo ātrumu, lai saglabātu noteiktu distanci līdz priekšā braucošajam automobilim, kontrolējot distanci un ātruma atšķirību. Tā pielāgo dzinēju, transmisiju un bremzes, lai tava automašīna iekļautos kopējā plūsmā plašā ātrumu amplitūdā – no 0 līdz apmēram 180 km/h. Lai gan adaptīvā kruīza kontrole radīta šosejām un automaģistrālēm, tā atpazīst priekšā braucošo automobili un tā bremžugunis, tāpēc var noderēt distances saglabāšanai sastrēgumā. Tās ir ērtības garā ceļā.

 

 

Brīdinājums par nestabilu braukšanu joslā un līniju šķērsošanu

Ja noguruma dēļ kļūsti izklaidīgs un joslas ietvaros sāc braukt nestabili, brīdinājums par nestabilu braukšanu joslā tev palīdz saglabāt modrību ar skaņas signāla un mirgojoša indikatora palīdzību. Taču brīdinājums par nestabilu braukšanu joslā darbojas tikai, braucot ar ātrumu virs 60 km/h. Ja tu brauc ar ātrumu virs 50 km/h, nejauši pietuvojies joslas robežai un grasies to šķērsot, neieslēdzot pagrieziena signālu, tad, pirms tu izbrauc no joslas, ieslēdzas brīdinājums par līniju šķērsošanu, kas raida skaņas signālu un liek mirgot indikatora lampiņai.

 

 

Pirmssadursmes bremžu palīgsistēma

Ja pirmssadursmes bremžu palīgsistēma konstatē iespējamu sadursmi ar citu transportlīdzekli vai šķērsli, tā var brīdināt autovadītāju, raidot skaņas signālu un ieslēdzot trauksmes lampiņu uz paneļa. Ja vadītājs tomēr neveic manevru, lai izvairītos no sadursmes, sistēma var automātiski ieslēgt bremzes, lai mazinātu triecienu vai izvairītos no sadursmes, ja tas ir iespējams. Ja vadītājs veic manevru, lai pats izvairītos no sadursmes, pirmssadursmes bremzēšanas asistents var palīdzēt vadītājam novērst satiksmes negadījumu.*3

 

 

SUBARU AUTOMOBIĻA NOTEICĒJS AIZMUGURĒ (SRVD)*1*2

Automobiļa noteicējs aizmugurē ar sensoriem, kas izvietoti visapkārt automobilim, nosaka transportlīdzekli, kas atrodas nepārredzamā zonā automobiļa aizmugurē, un raida brīdinājuma signālu, kas palīdz drošāk mainīt joslu un brīdina par iespējamu sadursmi, atpakaļgaitā tuvojoties šķērsojošai brauktuvei.

 

 

TĀLO GAISMU ASISTENTS (HBA)*1*2

Tālo gaismu asistents pārslēdzas no tuvajām gaismām uz tālajām, pielāgojoties braukšanas ātrumam, pretī braucošajiem transportlīdzekļiem un citiem braukšanas apstākļiem, tādējādi uzlabojot redzamību gan tev, gan arī citiem autovadītājiem.

 

 

REDZAMĪBA VISOS VIRZIENOS

Ņemot vērā vadītāja skata leņķi, ir veikti tādi dizaina uzlabojumi, kas nodrošina labāku redzamību automobiļa priekšā un aizmugurē.

 

 

AUTOMOBIĻA DINAMISKĀS KONTROLES SISTĒMA UN AKTĪVĀ VILCĒJSPĒKA VIRZIENA MAIŅA

Ja automobilis tuvojas stabilitātes robežām, pilnpiedziņas griezes momenta sadalījums, dzinēja apgriezienu skaits un katra riteņa bremzes tiek pielāgotas tam, lai palīdzētu automobilim noturēties uz ceļa. Un aktīvās vilcējspēka virziena maiņas sistēma stratēģiski izmantos bremzēšanas spēku, novadot vilcējspēku riteņiem, kas atrodas līkuma ārpusē, tā rezultātā tiek nodrošināta precīzāka vadāmība un labāka kontrole. Tāpēc tev būs vieglāk izbraukt asus pagriezienus.

 

 

IZVAIRĪŠANĀS NO NEGADĪJUMA

Pateicoties SGP, zemajam smaguma centram, uzlabotajai piekarei un stiprībai, situācijās, kad vadītājs cenšas izvairīties no negadījuma, automobilis spēj reaģēt momentāni.

 

 

DROŠI UZSTĀDĪTS DZINĒJS

Pateicoties SGP dizaina zemajam smaguma centram, dzinējs un pārnesumkārba tagad atrodas sevišķi zemu, lai sadursmes gadījumā tie paslīdētu zem grīdas, nevis iespiestos automobiļa salonā.

 

 

LOKVEIDA DROŠĪBAS KARKASS

Lokveida drošības karkass, gluži kā bruņas, aizsargā visus, kas atrodas Subaru XV salonā. Tas aptver salonu no visām pusēm, jo ir iebūvēts jumtā, durvju statņos un grīdā. Ja notiek sadursme, šī konstrukcija, pateicoties izturīgajiem materiāliem un pārdomātajai uzbūvei, ļauj novirzīt un kliedēt trieciena enerģiju, pasargājot cilvēkus, kas atrodas automobilī. Kaut arī karkass ir pastiprināts, lai būtu vēl izturīgāks pret vērpi, tas joprojām ir viegls.

 

 

DROŠĪBAS SPILVENI

Priekšējie drošības spilveni, priekšējie sānu drošības spilveni, drošības aizkari un kāju drošības spilvens ietilpst SUBARU XV pamataprīkojumā, un tie visiem pasažieriem nodrošina augstāka līmeņa aizsardzību, ja notiek sadursme.

 

 

PRIEKŠĒJIE SĒDEKĻI AR AIZSARDZĪBU PRET KAKLA SKRIEMEĻU TRAUMĀM

Šie sēdekļi, kas padarīti vēl ērtāki un autovadītājam ļauj justies stabilāk un līdz ar to labāk kontrolēt situāciju, vienlaikus palīdz izvairīties arī no kakla skriemeļu traumām, ko var izraisīt noteikta veida sadursmes.

 

 

DROŠĪBAS JOSTAS

Ja automobilis ir pakļauts trieciena iedarbībai, drošības jostas bloķējošais stiprinājums ierobežo iegurņa fiksējošās daļas kustību un samazina triecienu krūškurvja zemākajā daļā. Šāda konstrukcija sniedz papildu drošību un aizsardzību pret savainojumiem.

Vai vēlies doties izmēģinājuma braucienā pirmais?
Papildus informācija
67812828
Loader