header image header image header image header image header image header image

Subaru Forester

Cena no
25 300 eur

Mēneša maksājums no 278 eur
slēdzot līgumu uz 60 mēnešiem

Tehnoloģijas

SAGLABĀT SAIKNI

Simetriskā pilnpiedziņa

Kontrole nozīmē pārliecību, un stabilitāte ir veiklas autovadīšanas priekšnoteikums – tieši tāpēc Forester tā sajūsmina. Subaru automašīnas aizvien ir ļāvušas vadītājam pie stūres justies pārliecinoši, pateicoties tām raksturīgajai simetriskās pilnpiedziņas uzbūvei un unikāli balansētajam Subaru bokserdzinējam. Šī sistēma vienmēr pievada jaudu visiem četriem riteņiem, nodrošinot labāku kontroli, braucot pa jebkuru ceļu arī nelabvēlīgos apstākļos. Automašīna ir izturīga pret sānsveri un tai piemīt precīza vadāmība, jo sistēmas galvenās sastāvdaļas ir izkārtotas gareniski, savukārt zemais smaguma centrs nodrošina īpaši atsaucīgu vadāmību. Pateicoties unikālajām Subaru pilnpiedziņas priekšrocībām, automašīnai ir izcila vadāmība, kas tev dod iespēju labāk izvairīties no bīstamām situācijām.

Dinamiska jauda

Izcila saķere padara ātruma uzņemšanu īpaši aizraujošu un ļauj to patiesi izbaudīt. Turklāt simetrija nodrošina Forester labāku vadāmību, jo auto ir stabilāks līkumos, tādējādi vienmēr sniedzot unikālu kontroles sajūtu.

Nepārtraukta saķere

Jo labāka riepu saķere ar ceļu, jo vieglāk vadāms ir automobilis. Visām četrām riepām nepārtraukti tiek pievadīta jauda, lai uzturētu iespējami labāku saķeri, nodrošinot vislabāko vadāmību.

Žiglums bīstamās situācijās

Sliktos laika apstākļos vai dārgajās sekundēs, kas paiet, reaģējot uz pēkšņu situāciju, simetriskā transmisija, kuras abas puses atrodas gandrīz pilnīgā līdzsvarā, nodrošina tev stabilitāti, ātrdarbību un saķeri, kas palīdz izvairīties no briesmām.

 

GATAVS TAVAI NĀKAMAJAI IECEREI

Subaru jau kopš 1972. gada izstrādā un pilnveido simetriskās pilnpiedziņas sistēmu. Uzlabojumus turpina jaunais X-Mode režīms, kas nodrošina plašāku funkcionalitāti bez papildu piepūles. Apvienojumā ar Subaru boksertipa dzinēja unikālo līdzsvaru, simetriskā pilnpiedziņa pastāvīgi nodrošina vilkmi visiem četriem riteņiem, lai saglabātu iespējami labāko saķeri ar ceļu, tādējādi piedāvājot izcilas vadāmības sajūtu, kādu parasti grūti panākt SUV automobiļos, kam – kā Forester – raksturīga augstāka virsbūve. Taču Subaru pilnpiedziņas saķere darbojas lieliski, neietekmējot degvielas patēriņa efektivitāti.

X-Mode

X norāda uz papildu iespējām jebkuram autovadītājam uz teju jebkura ceļa. Nospiežot vienu vienīgu pogu, jaunais X-Mode režīms pārņem dzinēja, pārnesumu, pilnpiedziņas, bremžu un citu svarīgu auto sastāvdaļu vadību, lai droši izbrauktu sliktus ceļus, pārvarētu slidenas virsmas un, mijiedarbojoties ar stāvu nobraucienu kontroles (Hill Descent Control) funkciju, – arī visstāvākos kalnus.

Hill Descent Control

Tad, kad Forester brauc lejup pa nogāzi un ir ieslēgts X-Mode režīms, stāvu nobraucienu kontroles sistēma automātiski saglabā vienmērīgu ātrumu. Tu vari veltīt visu uzmanību tam, lai veiksmīgi izbrauktu ceļa līkumus, bremzēšanu atstājot Forester ziņā.

Bremzes

Visiem modeļiem ir bremzes ar četru sensoru/četru kanālu ABS, kas nepieļauj riteņu bloķēšanos straujas bremzēšanas laikā. ABS sistēmu papildina elektroniskā bremzēšanas spēka sadale un bremzēšanas palīgsistēma, kas palielina bremžu spiedienu avārijas bremzēšanas gadījumā. Forester ir aprīkots arī ar Hill Start Assist funkciju, kas palīdz uzsākt braukšanu slīpumā.

*2.0XS Lineartronic un 2.0XT.

 

TREILERA STABILITĀTES KONTROLE (TSC)

 

Jaunais Forester ir aprīkots ar jaunizstrādātu treilera stabilizācijas sistēmu. Sistēma nosaka treilera kustības vēja un citu faktoru ietekmē. TSC sāk darboties, kad tu pieslēdz treilera spraudni, - pēc tam automašīnas VDC sistēma automātiski palīdz stabilizēt sakabi.

 

SI-DRIVE

Ar SI-Drive* Tu vari vienā mirklī pielāgot automobīli savām braukšanas prasībām. Izvēlētais režīms ir redzams daudzfunkciju ekrānā. SI-Drive ļauj pilnībā izmantot simetriskās pilnpiedziņas un Boxer dzinēja piedāvātās iespējas. Modeļiem ar manuālo pārnesumkārbu ir indikators, kas norāda, kad pārslēgt pārnesumu, lai nodrošinātu vislabāko degvielas ekonomiju. Tu vari izvēlēties ekonomisko Intelligent režīmu, aktīvo Sport vai dinamisko Sport Sharp.

*2.0XS un 2.0XT.

Sport Sharp

Sport Sharp ļauj pilnībā izmantot 2.0 litru dzinēja spējas. Sport Sharp nodrošina vislabāko dinamiku un acumirklīgu reakciju uz gāzes pedāli neatkarīgi no kravas.

3 režīmu SI Drive sistēma (Inteliģentais režīms, Sporta režīms, Īpaši sportiskais režīms) ir pieejama tikai 2.0XT modelī. Citi modeļi ir pieejami ar 2 režīmu SI Drive sistēmu (Inteliģentais režīms, Sporta režīms).

Sport

Sport režīms ir laba izvēle, kad nepieciešams paātrinājums, kā arī, veicot apdzīšanu. Automobilis precīzāk reaģē uz gāzes pedāli, un pie zemiem apgriezieniem ir lielāks griezes moments.

Intelligent

Šis režīms ir paredzēts degvielas patēriņa samazināšanai pilsētā un, braucot lielus attālumus. Automobilis nereaģē uz gāzes pedāļa nospiešanu tik strauji kā pārējos režīmos, tomēr tavā rīcībā joprojām ir pietiekami daudz jaudas.

 

 

SAGLABĀ LĪDZSVARU

SUBARU BOXER dzinējs

Nav daudz tādu apvidus auto, kuros braukšana būtu tik patīkama kā Forester, tādēļ tevi nepārsteigs tas, cik unikāli tas tiek panākts. SUBARU BOXER horizontāli opozitīvā konfigurācija izvieto virzuļus 180 grādu leņķī, lai nodrošinātu zemāku, plakanāku profilu nekā citiem dzinēju veidiem. Tas piešķir dzinējam un visai automašīnai zemāku gravitācijas centru un labāku līdzsvaru. Turklāt virzuļu kustības ir vērstas viena pret otru, tādējādi mazinot vibrācijas. Šogad jauna dzinēju paaudze piedāvā uzlabotus jaudas, efektivitātes un izmešu rādītājus, vienlaikus sniedzot arī visas leģendārās priekšrocības, kas piemīt 11 miljoniem jau pārdoto SUBARU BOXER dzinēju.

Uzlabota stabilitāte

Tā kā dzinēja blokam ir plakanāks profi ls un tas atrodas zemāk šasijā, viss automobilis ir daudz stabilāks un izturīgāks pret sānsveri nekā cita veida konstrukcijas.

Plūstoša jauda

Lai kāds būtu apgriezienu skaits minūtē, laidena jauda tiek nodrošināta nekavējoties. Virzuļi atrodas plakanā stāvoklī un darbojas viens pret otru, lai samazinātu vibrācijas, padarot braucienu gan ērtu, gan aizraujošu.

Uzticams sniegums

Dzinēja plakanā konstrukcija pati par sevi ir stabila un saglabā līdzsvaru, radot mazāk vibrāciju nekā V veida vai vienrindas dzinēji, lai nodrošinātu lielāku izturību un uzticamāku darbību.

 

SPĒCĪGS KATRĀ KUSTĪBĀ

Jauna SUBARU BOXER dzinēju paaudze apsteidz rītdienas prasības, vienlaikus saglabājot savas tradicionālās priekšrocības – no laidenas jaudas līdz stabilākai vadībai. Revolucionāra garā gājiena sistēma jebkurā laikā nodrošina nepieciešamos apgriezienus minūtē, vienlaikus parūpējoties arī par efektīvāku degvielas patēriņu. Gaiss, degviela un temperatūra tiek kontrolēti precīzāk, samazinot degvielas patēriņu un izmešus. Un, pateicoties straujākam paātrinājumam un lielai jaudai apdzīšanas veikšanai, tavas prasības tiek izpildītas jebkurā laikā.

Start/stop

Tavs Subaru Forester ir aprīkots ar jaunāko start/stop tehnoloģiju*. Tas nozīmē, ka dzinējs automātiski izslēdzas, kad automobilis stāv uz vietas, piemēram, satiksmes sastrēgumā, un atsāk darboties, tiklīdz automobilis sāk virzīties uz priekšu. Tev tikai jāatlaiž bremzes pedālis un jāturpina braukt, kā ierasts. Viss izdarīts tā, lai samazinātu degvielas patēriņu.

*2.0X un 2.0XS.

SUBARU BOXER DIESEL 2.0 LITRU DOHC

Pasaules pirmais BOXER DIESEL apvieno SUBARU BOXER dzinēja tradicionālo stabilitāti un laidenumu ar EURO5 atbilstošu izmešu kontroli, degvielas iesmidzināšanu ar kopējo maģistrāli un lielisku griezes momentu pie zema līmeņa apgriezieniem. Tā ir leģendāra degvielas ekonomija un izturība apvienojumā ar pārsteidzoši ātru un klusu darbību.

MAKS. JAUDA: 147 PS (108 kW) / 3600 apgr./min

MAKS. GRIEZES MOMENTS: 350 Nm / 1600 - 2400 apgr./min

SUBARU BOXER 2.0 LITRU DOHC

Forester jaunais 2.0 litru DOHC dzinējs apvieno aizraujošu spēku un precīzu reakciju. Viens no tā daudzajiem uzlabojumiem -- modernā aktīvā gāzu sadales sistēma – ir aprīkota ar jaunu starpposma fi ksēšanas mehānismu. Šis unikālais jaunievedums ļauj īpaši precīzi kontrolēt ieplūdes vārstuli, palielinot griezes momentu pie zema apgriezienu līmeņa un degvielas ekonomiju, vienlaikus samazinot izmešus, lai izpildītu stingros EURO5 standartus.

MAKS. JAUDA: 150 PS (110 kW) / 6200 apgr./min

MAKS. GRIEZES MOMENTS: 198 Nm / 4200 apgr./min

SUBARU BOXER 2.0 LITRU DOHC, TURBO

Jaunizstrādātais 2 litru tiešās iesmidzināšanas turbo (DIT) dzinējs nodrošina dinamisku braukšanu bez komporomisiem. Baudi jaudu ar Lineartronic CVT pārnesumkārbas palīdzību! Tās efektivitāte un draudzīgums videi krietni pārspēj to, ko tu jebkad esi uzskatījis par iespējamu krosoverā!

MAKS. JAUDA: 240 PS (177 kW) / 5600 apgr./min

MAKS. GRIEZES MOMENTS: 350 Nm / 2400 - 3600 apgr./min

 

SAPLŪSTIET AR CEĻU

Subaru pārnesumkārbu zemais smaguma centrs un mazais svars ir perfekti piemērots bokserdzinējam. Pārnesumkārbai ir būtiska nozīme saķeres, manevrētspējas un sportiskas braukšanas nodrošināšanā. Vienalga, vai dod priekšroku manuālajai vai automātiskajai pārnesumkārbai, tā būs veidota pēc sporta automobiļu tehnoloģijām, ieskaitot pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas uz stūres, kas ietilpst 2.0i Sport modeļa standartaprīkojumā.

Lineartronic + pilnpiedziņa ar aktīvu griezes momenta sadalījumu

Ar Lineartronic transmisiju Forester sasniedz jaunas atsaucības un efektivitātes virsotnes. Ļaujot dzinējam darboties optimālā režīmā un saglabājot impulsu, kas mēdz svārstīties, pārslēdzot pārnesumus, šī unikālā transmisija būtiski samazina degvielas patēriņu. Uzlabotā pārnesumu pārslēgšana palīdz saglabāt vieglu, līganu gaitu un atsaucību, kas raksturīga SUBARU bokserdzinējam. Lineartronic transmisija, kas tiek izmantota kopā ar 2,0D un 2,0XT dzinējiem, ļauj dzinējam darboties ar augstāku griezes momentu, padarot auto gaitu līdzenāku un samazinot mehāniskos trokšņus. Bezpakāpju un pakāpju transmisijas pārejas nodrošina pārliecinošu jaudas piegādi, uzņemot ātrumu. Gareniski uzstādītā Lineartronic transmisija turklāt ir aprīkota ar aktīva griezes momenta sadalījuma pilnpiedziņu, kas sadala jaudu starp priekšējiem un aizmugures riteņiem atbilstoši braukšanas apstākļiem.

6 ātrumu manuālā pārnesumkārba + viskozā centrālā diferenciāļa veida pilnpiedziņa

Lai nodrošinātu pilnīgu auto kontroli un prieku par sportisku braukšanu, Forester modeļi standartā ir aprīkoti ar viegli pārslēdzamu 6 ātrumu manuālo pārnesumkārbu. Tā ir apvienota ar pilnpiedziņu, kuras sniegumu pilnīgo viskozais LSD (ierobežotas slīdes diferenciālis). Ja atšķiras priekšējās un aizmugures ass riteņu ātrums, šī sistēma palīdz novirzīt jaudu uz riteņiem ar labāko saķeri.

Ātrumu pārslēdzēji* un automātiska ātruma kontrole

Ātrumu pārslēdzēji*

Kruīza kontroles pogas ir novietotas parocīgā vietā uz stūres, sniedzot iespēju iestatīt vēlamo ātrumu braukšanas laikā.

Automātiska ātruma kontroleKruīza kontroles pogas ir novietotas parocīgā vietā uz stūres, sniedzot iespēju iestatīt vēlamo ātrumu braukšanas laikā.

* Lineartronic modeļi.

 

 

PIEKARE

Priekšējā balstiekārta

Forester ir spēcīga priekšējā balstiekārta ar pastiprinātu šķērsstabilizācijas stieni vislabākajai pagriezienu izbraukšanai un komfortam.

Aizmugures piekare

Pirmo reizi aizmugurējie amortizatori ir aprīkoti ar jauna tipa ātrās reakcijas vārstiem, kas uzlabo auto stabilitāti un ļauj tam labāk reaģēt uz ceļa nelīdzenumiem. Turklāt DIT modeļa aizmugurējā piekare ir montēta uz aizmugurējā balsta palīgrāmja, lai nodrošinātu papildu stingrību. Abi šie jauninājumi padara Forester aizmuguri stabilāku un uzlabo auto vadāmību.

Subaru Dynamic Chassis Control Concept

Subaru dinamiskās šasijas kontroles koncepcija (Subaru DC3) ir vēl viens mūsu tehnoloģisko zināšanu un pilnveidošanās centienu apliecinājums. Šī uzlabotā sistēma ir izstrādāta, lai šasija reālā laikā spētu pielāgoties tā brīža ceļa apstākļiem. Kopā ar simetrisko pilnpiedziņas sistēmu tiek nodrošināta teicama vadāmība un efektīva jauda katrā situācijā.

 

BEZATSLĒGAS PIEKĻUVES SISTĒMA UN IEDARBINĀŠANAS POGA

Izbaudiet ērtību atstāt savu atslēgu kabatā vai somā, un atbloķēt jūsu Forester, pieskaroties durvju rokturim.

Standarta aprīkojums: 2.0D XE, 2.0XE un 2.0XT modeļiem.

 

Bezatslēgas piekļuves sistēma un iedarbināšanas poga (inteliģentā atslēga)

 

DIVZONU AUTOMĀTISKĀ KLIMATA KONTROLE

Katram Forester standartā aprīkojumā ir CFC-free gaisa kondicionieris un salona gaisa filtrs. Pieejama divzonu automatiskā klimata kontrole ļauj iestatīt vēlamo temperatūru gan jums gan jums jūsu ceļabiedram.

Standarta aprīkojums: 2.0 XS, 2.0XE, 2.0XT, 2.0D XS un 2.0D XE modeļiem.

 

Latvijas apvidus auto 2016 uzvarētājs
Papildus informācija
67812828
Loader